06 september, 2019 1

Foran sommeren gikk vi ut og inviterte venner, kjente, kunder og følgere med på Revir-reisen. Det var det en hel del som sa ja til.

KREVENDE VÅR
Etter å ha opplevd sammenhengende vekst siden oppstarten i 2016, begynte voksesmertene å melde seg i våres, med stadig større cash- og vareflyt, lønnsutgifter og varelager. Derfor inviterte vi våre nærmeste - også kundene våre - til å være med på en emisjon for å kunne fortsette veksten på en sunn måte, og samtidig satse videre på egne produkter og egenutvikling.

revir oslo

EN VELLYKKET EMISJON
Vi satte et øvre tak på 3 millioner kroner, og innen sommerferien var over hadde vi fått inn 80% av dette beløpet, noe vi var meget godt fornøyd med. Vi har fått med oss en rekke ressurser på laget. Alt fra en industriell, strategisk partner til enkeltpersoner med meget god og relevant erfaring fra nisje-retail, tung friluftskulturell bagasje - til den entusiastiske kunden som chippet inn minstebeløpet på 50 000 kr.

HENG MED VIDERE
Vi er takknemlige og ydmyke for responsen og bidragene vi fikk, og skal jobbe hardt og målrettet for å bite fra oss fremover!